هر بندیل میلگرد چند شاخه و وزن آن چند کیلوگرم است؟

هر بندیل میلگرد چند شاخه و وزن آن چند کیلوگرم است؟

اگر میلگرد یا هر محصول فولادی دیگری خریداری کرده‌اید مطمئناً اصطلاح بندیل میلگرد را شنیده‌اید. بعد از آنکه مراحل تولید در کارخانه‌ها به اتمام رسید برای ارسال میلگردها باید آن‌ها را بسته‌بندی کرد. قبل از خواندن این مطلب بهتر است بگوییم، نام اصلی بسته‌بندی میلگرد، باندیل میلگرد است که به اشتباه در میان عموم با نام بندیل میلگرد جا افتاده است.

بستن بندیل میلگرد، اگرچه ساده به نظر می‌رسد اما دارای ملاحظاتی است. این ملاحظات بیشتر مربوط به رعایت تعداد شاخه و وزنی است که یک تعداد بندیل مشخص می‌توانند، تحمل کنند. اگر بسته‌بندی به‌صورت استاندارد انجام نشود، ممکن است در فرآیند حمل‌ونقل تسمه بندیل باز شده و خسارات جانی و مالی فراوانی به دنبال داشته باشد. به‌علاوه، رعایت ضوابط قانونی بندیل میلگرد نیز در خریدوفروش آن ضروری است.

در این مقاله ضمن آشنایی با کارکرد اصلی بندیل، به توضیح مزایای این روش بسته‌بندی خواهیم پرداخت. همچنین، ضوابط بندیل میلگرد را نیز مرور کرده و توضیح می‌دهیم که بسته‌بندی بندیل میلگرد چه نقشی در شناسایی و تجارت آن بازی می‌کند. در بخش بعدی نیز به شرایط انبارداری بندیل میلگرد می‌پردازیم. در بخش‌های پایانی تولیدکنندگان برتر میلگرد در کشور را معرفی کرده و عوامل مؤثر بر قیمت هر بندیل میلگرد را شرح می‌دهیم.

مجموعه‌ آهن آنلاین قیمت روز میلگرد را در انواع و سایزهای متعدد ارائه می‌کنند. همچنین قیمت میلگرد و کارخانه به تفکیک آن را می‌توانید در سایت آهن آنلاین مشاهده فرمایید.

بندیل میلگرد چیست؟
اگر در کار ساخت و ساز باشید مطمئناً کلمه بندیل را شنیده‌اید. جهت بسته‌بندی محصولات فولادی از بندیل استفاده می‌کنند و آنها را دور محصول می‌پیچند. وقتی این محصول فولادی میلگرد باشد به آن بندیل میلگرد می‌گویند. اما چه ضرورتی به وجود آن احساس می‌شود؟ از سویی این روش بسته‌بندی نسبت به دیگر روش‌های موجود کم هزینه‌تر هستند، و به دلیل صرفه اقتصادی مورد توجه زیادی قرار می‌گیرند و استفاده بیشتری دارند.

آخرین اخبار

مارا دنبال کنید